29 October 2010

Gadis Remaja Dibunuh Dan Disumbat Dalam Beg Pakaian Sebelum Dibuang. Kejam!

 
MAYAT seorang perempuan belasan tahun ditemui dalam sebuah beg di Taman Ukay Perdana, Hulu Klang semalam.
Setiap hari ada saja kes pembunuhan yang kita dengar atau baca di akhbar. Kenapa ya manusia boleh bertindak sekejam ni? Kenapa tak cuba fikir kesan perbuatan bodoh dorang ni? *Speechless*


17 Sweet Roses!:

@Kuman Chaos~A'ah kan kuman san, apa nak jadi sudah ni.

Manusia,manusia...Kalo kejam tu, lagi kejam dr binatang!!! Huh!!!

@AdiaLuze~Haizzzz, minta2 kita dijauhkan daripada bala macam ni, palis2...

zura ,sis amik info ni nak letak kat blog...untuk share ngan sume orang terima kasih yer....apapun manusia yang buat cam tu kalau boleh sumbat dia dalam beg tu balik biar dia rasa apa yang budak tu rasa....

@mama qistina~Ambil saja, no worries sis, hehehe, ya ya, sumbat si murderer tu dalam beg, biar dia rasa kan, kekekeke!

teruk betul oh.. kesian budak tu..:(
may she rest in peace..:(

kesian budak tu..:(
may she rest in peace..

@StellaClaire-Richard~Stella, tu la bilang sis mama qistina, bagus pembunuh ni disimpan dalam beg, biar dia rasa, geram owh kan.

Sandi juga nie..
Entah apa yang mau jadi sekarang nie...macam-macam saja

@Sumandak Kinabalu~Ya bah mandak, macam2 kes sekarang ni, adalah budak perempuan lari dr rumah, adalah bilang konon dia ditapuk jin, padahal dia p tempat kawannya, ish ish ish.

sadis btul gtu owh kan...sudah la kena bunuh sumbat lg dlm beg....kejam tahap babun laut...

@❤ Baby Yats ❤~Ya bah yats, gila bah orang yang buat keja mcm ni.

orang yang tiada pegangan memang suda x pandai fikir kesan

@Sasa Al-Sharif~Takpa, hukum karma kan ada. Pembunuh tu pasti dapat balasan.

hukuman karma kalu x salah sya adalah hukum hindu..saya rsa lebih sesuai digunakan qada dan qadar Allah..pasti sumanya akn da pembalasan dakhirat nnti..=)

Betul tu, harap2 si pembunuh dapat balsan yg setimpal.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More